STROMARJI: RESEN PROBLEM!

Uros Platise uros.platise na fov.uni-mb.si
Pet Jan 3 22:16:28 CET 1997

> pcb je kar soliden program in ce bi kontaktiral avtorja (Thomas Nau
> <thomas.nau na rz.uni-ulm.de>) ali mailing listo
> (pcb-request na majordomo.uni-ulm.de) bi se dalo marsikaj zmenit...

Enkrat sem ga ze instaliral pa se mi ni dalo
ukvarjati z njem, ker je nekaj zafrkaval..nevem kaj tocno..
sem ze pozabil. Bom se enkrat instaliral in pogledal.
Mislim tudi, da userface ni bil kaj prida, oz. ..bom
se enkrat DL-jal zadnjo verzijo da ne bom koga
uzalil.

Verjetno pa res ne bi bilo slabo stopiti z avtorjem
v stik.

LP uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist