Off-line news

Andrej Bagon andrej.bagon na guest.arnes.si
Ned Jan 12 12:22:40 CET 1997

Miha Tomsic Mike wrote:

> Pol moram samo inn pravilno skonfigurirat...
> A pol posiljas z rpostom?
nope. skonfigurirat mors innd da ti naredi tisto datotekico
v kateri pise kake file ti poslje ven.. datotekica se imenuje
newsfeeds in jaz sem sam dodal

cmir.arnes.si:alt.*,comp.*::arnes

in mi naredi datoteko arnes v kateri pise kaj posiljam in newsgrup
alt.* in comp.*. To se sucku poves kje je ta datoteka in vse sam naredi
od uploada do downloada :>

> To ze... Potrebujem nekaj, kar bo lepo avtomaticno poslalo napisane maile
> preko arnesa v svet... Za to sem na zacetku uporabljal sendmail (mislim,
> da je opcija -od ). Ampak po par mesecih uspesnega posiljanja ni slo vec,
> pol sem od Arnesovcov izvedel, da ima sendmail ene tezave z nekimi
> protokoli in da edino Pine (in Netscape) obvlada handlanje poste nazaj
> preko Arnesa...
> Ampak to pomeni, da moram posto pisati in spraviti (postpone) in potem
> vsako sporocilo rocno poslati iz Pinea. Druga moznost, ki jo ravnokar
> uporabljam, je da pisem odgovore on-line... :(
> [...]

sorry za to pa nimam pojma.. ker osebno ne uporabljam sendmaila za te
stvari.
Bilo pa bi zanimivo..sporoci ko kaj ugotovis :>

							Andrej