Point

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Ned Jan 12 08:06:55 CET 1997

	Hojla!

On Sat, 11 Jan 1997, Dusan Matic wrote:
> Hehe ... kako dalec si pa prisel ? Jaz sem uspel v celoti prevest Binkleya
> (z velikimi tezavami), potem mi ga pa ni hotelo pognat, ce se prav spomnem
> je omenjalo nekaj v zvezi, da ne more odpret com porta....

Ze ene n-krat sem ga prevajal, pa se ni zdrav... :)
Mislim, da sem moral tudi spremeniti /dev/cua v /dev/ttyS v enem fajlu...
Pazi fora... Ce ga pozenem iz direktorija, kjer se ga prevedel pol se
pozene, drugace pa zablokira. Pa to ne pomeni, da vzame drug binary, ker
je direktorij . sele zadnji v pathu... Ocitno je se nekaj drugega...

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist