Lom besed (prosto po FAFu)

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Pet Jan 10 17:02:46 CET 1997

	Hojla!

On Tue, 7 Jan 1997, Alen Salamun wrote:
> BTW: Kako naj resim problem lomljenja besedv v slovenscini v TeX-u?? Stvar
> je neugodna ko mi lomi vse narobe...Naj se nekdo spravi pisat ta slovear
> lomljenih besed ali kaj je ze na pa da pretipkava neko knjigo;)

Najenostavneje je, razdelis samo besede, ki so problematicne. Gres skozi
tekst in pri besedah, ki so zlomljene narobe, ali sploh niso zlomljene
dodas "razlomilnike" (\-) Ampak to se pri daljsih tekstih ne obnese... :(

A je treba napisati slovar ali TeXu nekako dopoves, da gre za dolocena
pravila? Pravzaprav je velik problem. Jaz sem lani pisal program za stetje
zlogin (in se nadaljno statisticno obdelavo) in sem v pravopisu videl, da
pravila za deljenje besed ni! Vsaj osnovna pravila bi mu lahko dopovedali,
mar ne?

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist