Off-line news

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Pet Jan 10 16:50:24 CET 1997

	Hojla!

On Tue, 7 Jan 1997, Andrej Bagon wrote:
> jaz uporabljam tole varjanto in ne vedim kje je problem
> nic lazjega za postavt...se posebno ce uporabljas suck..
> pozenes tist get.news.innxmit in mas newse doma in kar si
> napisal je poslano :>

Pol moram samo inn pravilno skonfigurirat...
A pol posiljas z rpostom?

> ne vse gre lepo in prav v ddirektorij /var/spool/news/...

Fino...

> popclient ..zraven vsake bolj nove distribucije linuxa

To ze... Potrebujem nekaj, kar bo lepo avtomaticno poslalo napisane maile
preko arnesa v svet... Za to sem na zacetku uporabljal sendmail (mislim,
da je opcija -od ). Ampak po par mesecih uspesnega posiljanja ni slo vec,
pol sem od Arnesovcov izvedel, da ima sendmail ene tezave z nekimi
protokoli in da edino Pine (in Netscape) obvlada handlanje poste nazaj
preko Arnesa...
Ampak to pomeni, da moram posto pisati in spraviti (postpone) in potem
vsako sporocilo rocno poslati iz Pinea. Druga moznost, ki jo ravnokar
uporabljam, je da pisem odgovore on-line... :(
Ta mesec je bil racun 11kSit...

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist