Podpisi na notariatu

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Tor Feb 18 19:56:29 CET 1997

	Hojla!

OK, folk, zdaj dogajamo... V ponedeljek sem nesel seznam na notariat (Trg
republike 3, LJ). Jaz sem ze podpisal, zdaj pa lahko greste se ostali. Pri
tajnici, ki ureja vse posle samo poveste, da ste prisli podpisat za
drustvo LUGOS. Cena overovitve podpisa je 537 Sit.

Kdo mora iti podpisat?

Jaka Mele
Dragan Nedeljkovic
Matjaz Perme
Primoz Peterlin
Eduard Pohl
Dusan Matic
Matjaz Godec
Edi Suc
Jure Koren

Zdaj pa kar brz... ;)
Sestanek bo 6.3.'97 (drugih predlogov nisem dobil...).

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist