LILO + DOS

Lipovec Marko mare.lipovec na eunet.si
Tor Feb 18 19:50:29 CET 1997

Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> Kolikor jaz vem, BIOS *vedno* vzame prvi fizicni {MFM, RLL, (E)IDE}
> disk za drive 0x80. DOS pogleda na disku 0x80, ce obstaja primarna
> particija ustreznega tipa (12bit, 16bit < 32M, 16bit > 32M) in jo
> proglasi za C:. Ce take particije ni, mu ni nic jasno.
>
> Se pravi, da bos bolj tezko naredil bootable DOS na drugem disku.
>
> Peace!
>   Mkx

Hmm!!!

mislim, da je resitev v programcku SYSTEM COMMNADER, ki zna bootati iz
kateregakoli diska, katerekoli particije in kateregakoli MBR! Pa se...!!
Ful dober program za Bootanje vecih sistemov na racunalniku!
Tudi po tujih revijah je ocenjen kot najboljsi!
Obsega tudi ogromno dodatnih funkcij in opcij, ter mnooogooo nastavitev.
Po moje se da nastelati tudi, kako ti frizura stoji.
Pa se en plus - Ce imas na enem disku vec Primarnih particij, jih vidimo
vse! (Vsaj FAT particije) kot normalne diske v racunalniku!

Pa srecno!

						Ciao, Mare
					mare.lipovec na eunet.si

P.S. Hvala vsem za odgovore o kompatibilnih procesorjih!

Dodatne informacije o seznamu Starilist