Caldera openDOS

Matjaz Godec gody na elgo.si
Ned Feb 9 23:51:39 CET 1997

On Sun, 9 Feb 1997, Dragan Nedeljkovic wrote:

> -- Andrej Bagon wrote:

> Sem nekaj slisal o stvari, pa se nisem sprobal.
>
> Zanima me ce stari dos programi tecejo pod tem openDOS-om, ali je
> to bolj v smislu "it looks like dos, but it's not dos".
>
> Zanimivo bi bilo sprobati kaksen malo bolj zahteven DOS program.
> Kaksen game, npr. Dooma za DOS, ki tece v dos protected mode-u
> (vsaj mislim, da se mu tako rece), ce to laufa...
>
> Pa kam ga instaliras, ali rabi svojo particijo (po moznosti FAT),
> ali lahko na linux particijo, pa bere potem z mount-ane FAT
> particije, ali sploh ne rabi nobenega FAT-a?

> [...]

Caldera Open Dos 7.01 je odkupljeni Novellov DOS 7.01. Naj bi bil 100%
kompatibilen z MS DOS in PC DOS ob dodatnih izboljsavah.

<Neuradno>
Trenutno Caldera se ni dodajala kaksnih izboljsav ali kaj podobnega,
ampak je samo spremenila (C) note v source in ostalih datotekah.

Nekoliko so poskrbeli za integracijo v tej smeri, da so prilozili raje
starejse in zanesljivejse verzije posameznih orodij, cetudi so ze
obstajala novejsa.

Caldera Open Dos vkljucuje tudi Personal Netware.

Calderini ljudje obetajo, da bomo v novih verzijah COL produktov imeli
integriran in v naprej zinstaliran/konfiguriran DOS EMU z omenjenim DOSom.

</Neuradno>

Iz domacih logov:

Trenutno se baje ne da igrati igrice DUKE na omenjenem Caldera Open DOSu,
vendar je bil le ta pognan samo iz diskete.

Ce je tema zanimiva tudi za to listo, prosim povejte svoje mnenje.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist