Caldera openDOS

Dragan Nedeljkovic Dragan.Nedeljkovic na kiss.uni-lj.si
Ned Feb 9 19:39:16 CET 1997

-- Andrej Bagon wrote:

> Pozdravljeni
>
> Maillista je za linux sam mislim, da sem ter tja
> kdo uporablja tudi DOS...
>
> meni tale DOS kar lepo deluje. In kar mi je najbolj
> pri srcu je tist multitasking, ki je kar lusno izveden.

Sem nekaj slisal o stvari, pa se nisem sprobal.

Zanima me ce stari dos programi tecejo pod tem openDOS-om, ali je
to bolj v smislu "it looks like dos, but it's not dos".

Zanimivo bi bilo sprobati kaksen malo bolj zahteven DOS program.
Kaksen game, npr. Dooma za DOS, ki tece v dos protected mode-u
(vsaj mislim, da se mu tako rece), ce to laufa...

Pa kam ga instaliras, ali rabi svojo particijo (po moznosti FAT),
ali lahko na linux particijo, pa bere potem z mount-ane FAT
particije, ali sploh ne rabi nobenega FAT-a?

LP, Dragan

Dodatne informacije o seznamu Starilist