Wolfram Research & Linux

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Feb 7 11:28:53 CET 1997

Howdy!

> Ja, za Monitor je res nima. Ce bo Linux splosno uporabljen, kdo za vraga
> pa jim bo placeval tako divje drage reklame ?

Ravno sem hotel nakaj takega zapisat. Na splosno se mi zdi, da
v Monitorju ne vidijo cez meje M$ nadomestkov za OS. Se za
OS/2 (ki je precej podobne Loose produktom) ne najdejo kaj
dosti besed, vse ostalo jim je pa cisto odvec.

V bistvu je hec: Monitor s svojim dokaj nevtralno naravnanim
imenom skoraj ritoliznisko pise le o M$, Win.ini, ki ima skoraj
perverzno ime, pa pise o vsem zivem. Pa naj clovek razume.

> Pa tudi v vsaki manjsi, sredni pa tudi vecji firmi se ljudje v IS kar
> krizati zacnejo, ce jim clovek omeni kakrsen koli Unix. (Posledica
> pomankanja Unixa v solah, bi rekel).

Zalostno, toda resnicno. Lahko potrdim iz lastnih izkusenj.

Peace!
  Mkx

--
Metod Kozelj