[ LUGOS ] ip masquerading

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Dec 5 16:34:43 CET 1997

On Fri, 5 Dec 1997, Marko Mlakar wrote:

Cut out the bloody quotes... *grumble*

> PPP ti da samo en ip. Jaz sem pa na kablu. In sicer zelim, da bi iz drugega
> racunalnika prisel na internet kot IP, ki je drugacen od IP hosta MOJ_HOST.

 *shrug* Vseeno z IP_MASQ... Zakaj sploh IP_MASQ potem? A ni to potem
isto, kot ce nimas IP_MASQ? *scratch*, razen ce nebi rad zamaskiral vseh
racunalnikov razen enega... Pa se to, bi se po mojem dalo narest samo z
ipfwadm...

> Ti se kar vpras, ce kej ni razumljivo :)))

Blah!, Cedalje manj vem, kaj bi sploh rad naredu... ;>

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist