[ LUGOS ] ip masquerading

Marko Mlakar mare na fury.fury.navy.eu.org
Pet Dec 5 15:32:52 CET 1997

On Fri, Dec 05, 1997 at 03:18:01PM +0100, David Klasinc wrote:

> Po domace povedano imas dva rcunalnika, foo.bar.org je povezan preko PPP
> oz cesarkoli drugega na internet in drugi racunalnik je s tem povezan v
> lokalno mrezo?
>
> In zdaj hoces do drugega racunalnika dostopati z interneta?
>
> Se mi zdi, da se to ne da... *scratch* Hm, mnjah, mogoce z kako cudno
> telovadbo... *ponder*
>
> But I could be wrong... :)
>
> David!
> --------------
>
> "To wildly go, where no whale has gone before!"

Ne! :)

PPP ti da samo en ip. Jaz sem pa na kablu. In sicer zelim, da bi iz drugega
racunalnika prisel na internet kot IP, ki je drugacen od IP hosta MOJ_HOST.

Ti se kar vpras, ce kej ni razumljivo :)))

					mare

--

                    Marko Mlakar : mare na fury.navy.eu.org