[ LUGOS ] SGML in nase kljukice

Zarko Mocnik zarko.mocnik na dem.si
Čet Dec 11 12:20:58 CET 1997

> vceraj sem potem zacel brati tisto knjigo o SGML, me je pa nekaj
> motilo.
> Nikjer (oz. bolje receno v kazalu knjige) nisem naletel na podporo
> neangleskim znakom. Morda se bo to spremenilo, ko jo bom preglodal do
> konca, vendar a ima kdo kaksne izkusnje oz. informacije, kako je s
> tem?

Trenutno se tudi sam ukvarjam z nabiranjem informacij o SGML. Kolikor mi
je uspelo razbrati so kodni razporedi (character sets) kar ucinkovito
podprti, tako da s tem ne bi smelo biti tezav. Res pa je, da se SGML
problema loteva zelo splosno, zato verjetno nikjer v besedilu ali
indeksu nisi nasel kaksne pametne reference.

Lep pozdrav,
    _
    Zarko

Dodatne informacije o seznamu Starilist