[ LUGOS ] Slovenjenje

Marko Samastur SAMASTUR na vega.FMF.Uni-Lj.Si
Čet Dec 11 07:27:33 CET 1997

Zdravo,

Sedaj, ko se nas je kar nekaj ze zbralo na novi listi, bi mogoce bilo
dobro, ce bi priceli z delom. Vendar bi bilo zelo pametno, ce bi najprej
ugotovili, kaj je bilo doslej narejeno (da ne bi podvajali naporov).
Nekaksen vodic za to je sicer Primozev HOW-TO, toda kolikor je meni
znano, je bilo opravljeno se kar nekaj dela, ki v njem ni zajeto. Zato
prosim vse, ki so doslej karkoli naredili (ni potrebno, da so svoje delo
s slovenjenjem programa tudi dokoncali), da se cimprej oglasijo (recimo
do konca naslednjega tedna), tako da se lahko cimprej pricne z delom.
Prav tako bi prosil vse, ki so sprogramirali karkoli v slovenscini (ok,
naj bo nekaj, kar je mozno uporabljati pod linuxom ;)), da to sporocijo
(ker bi vsaj po mojem mnenju bilo dobro, ce bi se sestavil seznam
slovenskih programov).

Lp,

Marko

Dodatne informacije o seznamu Starilist