[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

Tomaz Ocepek ocepek na sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Dec 8 14:23:27 CET 1997

ojla!

> Even more... Probala sva tudi kabel s tiste masine (win95) kamor
> je letel okol 1Mb/s, ga vtaknila v to in se vedno je slo 200kb/s.
>
> Poleg tega je, ce sem tisto ta hitro masino zbootal tako kot
> to ta pocasno, je se vedno letelo 900+kb/s. Masina ma 3c509,
> zato tut men ni jasno od kod tak majhen transfer. Remote masina
> pa definitivno zmore do najmanj 1Mb/s.

ja, a ste mogoce pomislis da bi bil zjeban trasciever na mrezni karti????
saj pri bnc je tko ce se to zacne pojavljat, se zgodi da po parih dneh
crkne mrezna karta... in ja isto 3com mrezna..

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist