[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Pon Dec 8 11:06:25 CET 1997

On Sun, 7 Dec 1997, David Klasinc wrote:

> BAH! Narejeni v stacuni ali pa doma... preveri jih! :) So vsi narejeni po
> istem vzorcu? Tudi ce je kabel lepo narejen in vse fino zgleda, je zelo
> vazen rapozred barv zil v kablo etc, etc... jaz sem imel s tem ze veliko
> problemov... :)

Even more... Probala sva tudi kabel s tiste masine (win95) kamor
je letel okol 1Mb/s, ga vtaknila v to in se vedno je slo 200kb/s.

Poleg tega je, ce sem tisto ta hitro masino zbootal tako kot
to ta pocasno, je se vedno letelo 900+kb/s. Masina ma 3c509,
zato tut men ni jasno od kod tak majhen transfer. Remote masina
pa definitivno zmore do najmanj 1Mb/s.

lp,

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist