[ LUGOS ] Primerjava Linux-Win95 PPP (bilo: Linux PPP)

Zlatko Rek zlatko.rek na fs.uni-lj.si
Pet Dec 5 13:48:21 CET 1997

marko.samastur na marvin.fmf.uni-lj.si wrote:
> Seveda :) Po mojem to nima ravno dosti veze s hitrostjo ppp-ja. Kar mislim
> reci je, da so po mojem tvoji testi slabi.

Zakaj so testi slabi? Kvecjemu Subject: ni ustrezen ;-)
Koncni cilj je doseci vsaj tako hiter odziv na linux-u kot
je na Win95. Ti testi pac kazejo, da je najhitrejsa kombinacija
Win95+WinNT_RAS, linux+WinNT_RAS pa najslabsa (Micro$oft ne mara
linux press...). Ali je pri tem problematicen kernel, pppd,
Xserver ali kaj drugega, je stvar debate in bi bil zelo vesel
koristnih napotkov.

> Za hitrost ppp-ja testiraj promet (kaksno kolicino podatkov spravis skozi na
> dano casovno enoto) in se to po moznosti lokalno (da ne bodo rezultati

Npr. ftp?

Lep pozdrav.

	Zlatko

Dr. Zlatko Rek                | Phone: +386 61 1771 200
Faculty of Mech. Engineering  |        +386 61 1771 150
Lab. for Fl. Dyn. and Therm.  |   Fax: +386 61 218 567
Askerceva 6                   |E-mail: zlatko.rek na fs.uni-lj.si
SI-1000 Ljubljana, SLOVENIA   |   WWW: http://www2.ijs.si/~rek