[ LUGOS ] Primerjava Linux-Win95 PPP (bilo: Linux PPP)

marko.samastur na marvin.fmf.uni-lj.si marko.samastur na marvin.fmf.uni-lj.si
Pet Dec 5 11:04:46 CET 1997

Zdravo,

> serverjem ali s Cisco serverjem. Ko sem bil na internetu,
> sem se telnet-al na VAX-a in nato rlogin na HP delovno postajo,
> nastavil display in pognal X client-a (exmh, netscape). Cas,
> ki je potekel med pritiskom na <enter> in pojavom okna na
> PC-ju, je za vse stiri kombinacije naslednji:
>
> exmh:
>            PPP server
>          WinNT     Cisco
> --------------------------
> Linux :   17"       18"
> Win95 :   13"       14"
>
> netscape:
>             PPP server
> [...]

Seveda :) Po mojem to nima ravno dosti veze s hitrostjo ppp-ja. Kar mislim
reci je, da so po mojem tvoji testi slabi.
Za hitrost ppp-ja testiraj promet (kaksno kolicino podatkov spravis skozi na
dano casovno enoto) in se to po moznosti lokalno (da ne bodo rezultati
obremenjeni z morebitnimi zakasnitvami kje drugje na mrezi).
Kolikor pa jaz razumem, kako stvari funkcionirajo, je pri tvojem primeru
vpletenih se kup stvari, ki s samo hitrostjo ppp-ja nimajo nobene (ali pa
skoraj nobene zveze).

Lp,

	Marko

Dodatne informacije o seznamu Starilist