[ LUGOS ] [ OFF-TOPIC ] Core files...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Dec 27 14:21:32 CET 1997

On Sat, 27 Dec 1997, Metod Kozelj wrote:

> Hmmm ... jaz sem pa vedno mislil, da je dumpanje cora tako rekoc labodji
> spev kaksnega programa. In ve se, kaj je z labodom, po tem ko odpoje svoje
*grin*

> Za kaj pa pravzaprav rabis core se tekocega programa?

Za debugging... Recimo, da je bug tezko zasledit, vem priblizno, kje se
kaj dogaja, ampak ponovljivost buga je zelo redka in je run-time debugging
malo otezen (MUD). Zato bi na ene par mest v kodi naredil core dump in
potem pregledal z debuggerjem...

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist