[ LUGOS ] [ OFF-TOPIC ] Core files...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Dec 27 14:14:02 CET 1997

On Sat, 27 Dec 1997, Metod Kozelj wrote:

> Isti efekt bi bil, ce sam sebi posljes SIGSEGV. Se nekaj signalov je med
> kandidati za dumpanje cora (poglej si jih z 'kill -l').

Program se terminira, kar pa jaz nocem :) Jaz bi rad samo snapshot
memorije in to je vse... Opazil sem da je v /usr/src/linux/fs/binfmt_elf.c

funkcija static int elf_core_dump(long signr, struct pt_regs * regs)

Tole naredi res coredump... Ampak kako to poklicat.... ;)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist