[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Dec 7 23:17:30 CET 1997

On Sun, 7 Dec 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> Saj sem vedel da se bos ti oglasil in ne bos povedal nic, cesar jaz ze prej
> nebi vedel :)

Oh, you did, how nice...

> Mrezne kartice so v vseh racunalnikih iste (3c905). Racunalnik na sosednji
> mizi ima
> prenos 800/850kB/s. Sicer jaz vem, da se pri TCP/IP prenasajo se razni auth
> in control

Na zalost je moja kristalna krogla na servisu, tako da nisem mogel
ugotovit, kake mrezne kartice imas.. sem pac prasal, ker nisi nic
povedal..

> paketi, samo nobeden me ne bo preprical da je teh paketov toliko, da bi se
> transfer zmansal za 4x :)
Heh, tega nisem rekel, da se boi zmanjsalo za 4x...

> Zato, ker je na sosednji mizi machina s takim transfer rateom :) In btw jaz
> sem instaliral Win95
> na 386/40 4MB RAM z vsemi moznimi net peripetijami in je zadeva delovala
> *ponder* :)

 Hm, define 'delovala'...

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist