[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Tor Dec 9 15:10:29 CET 1997

Ce hoces ugotoviti, kaj je narobe potem moras gledati od programa, driverjev,
kartice, kablov. Razen eni geniji, ki jim to ni treba, oziroma pojma nimajo, da
to tudi vpliva. Za take je bolje, da nic ne sprasujejo. Ko itak ze vejo, kaj je
in kaj ni narobe. Zame pa je bolje, da takim nic ne recem. Naj sami svoj cas
zapravljajo in se mucijo.

=b

> A ves kaj ... ftp transfer ni samo ftp transfer, ampak ocitno se vse
> ostalo med programom ftp in bakrom v zicah (s skromnim dodatkom bioritma
> Ludvika XIV.). Ce torej dajemo ideje, kaj vse je lahko narobe, potem to v
> splosnem ni zlonamerno. In, ne nazadnje, dostikrat je napaka cisto drugje,
> kot jo pa isces. Zato je dobro iskanje razsiriti na bliznjo okolico.
>
> Peace!
>   Mkx

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676