[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Dec 9 13:31:24 CET 1997

Howdy!

On Tue, 9 Dec 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> [...]

[ blah blah blah ]

> Zdaj sem pa ze malo razkurjen. Ljudje bozji
> poglejte si malo ta thread in kaj =E8vekate...
> Ze v drugem msg-ju sem povedal da je kabel
> 100% bug, error (oz. je to povedal Jure Koren)
> in se naprej so leteli odgovori na to temo
> v smislu 'verjetno so vse zice v kablu rdece,
> kar ni priporocljivo' in podobni...

Pa kaj se tako razburjas? Jaz sem samo povedal, da pri UTP kablih za
ethernet ni samo full/nothing, ampak tudi nekaj vmes. In da se tisto
'nekaj vmes' lahko tudi zelo spreminja.

Ad. primerjava med Win/Linux: enkrat sem imel priloznost konfigurirat eno
dual-boot masino (Win95/Linux) z 3c509 kartico. Pod Win95 je vse vredu
spilalo, pod Linuxom pa slabo (oz. skoraj nikakor). Kaj je bil problem?
Ethernet kartica je imela HW address 00:00:00:00!!! To windowsov ocitno ni
motilo, pa bi jih moralo.

> Ce ima kdo se kaj pametnega za povedat na
> temo 'FTP transfer' naj se drzi te teme
> in ne bluzi o tem kako ima njegova babica
> sestavljen kabel ali recimo da je FTP transfer
> na moji masini odvisen od tega ali nekdo
> nekje v Botswani poganja pod X windowsi
> color-xterm...

A ves kaj ... ftp transfer ni samo ftp transfer, ampak ocitno se vse
ostalo med programom ftp in bakrom v zicah (s skromnim dodatkom bioritma
Ludvika XIV.). Ce torej dajemo ideje, kaj vse je lahko narobe, potem to v
splosnem ni zlonamerno. In, ne nazadnje, dostikrat je napaka cisto drugje,
kot jo pa isces. Zato je dobro iskanje razsiriti na bliznjo okolico.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist