[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

Tomi Malensek tomi na insert.si
Tor Dec 9 13:56:19 CET 1997

Hoj!

Blaz Podrzaj wrote:

> Zdaj sem pa ze malo razkurjen. Ljudje bozji
> poglejte si malo ta thread in kaj čvekate...
> Ze v drugem msg-ju sem povedal da je kabel
> 100% bug, error (oz. je to povedal Jure Koren)
> in se naprej so leteli odgovori na to temo
> v smislu 'verjetno so vse zice v kablu rdece,
> kar ni priporocljivo' in podobni...

Ok, evo ti moj odgovor. Danes sem po lokalni mrezi kotalil 58mb in sicer iz Linuxa (ftp server) na
Win95 (client) in zadeva je letela 2.8 - 3.5 Mbs, skratka groza. Ko sem pol ravno zaradi tebe probal
se iz Win95 (ftp client) - WinNT (server) dela okoli 7mbs. Ne
vem v cem je fora, ampak linux neki strajka (ali obratno). Kartice so 10MBs in sicer 3Com, 2 ISa
(Linux, 95) in ena PCI (NT), sicer pa po moje ni stvar v karticah ampak mora bit kaksna druga caka.

--
      LP, Tomi Malensek

Tomi Malensek                [t]MEDIA  Vecpredstavne resitve d.o.o.
E-mail: tomi na t-media.si      Maistrova 9, 8000 Novo mesto, SLOVENIA