[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Tor Dec 9 12:15:29 CET 1997

Yo!

> From: Boris Benko
>
> 1:0 za tebe. Tocno tako. Dodal bi se, da je lahko polarizacija zamenjana
(imas
> Tx+ in Tx-, ter Rx+ in Rx-) in ce das Tx+ na Rx-, znajo eni hubi obrniti
> polarizacijo, ampak je svetovano, da se naj kabli popravijo, ker je
transfer
> po obrnjeni nekaj manjsi. Nekateri hubi pa polaritete ne znajo obracati.
Tam
> preprosto ne dela.

Se enkrat bom pojasnil, da je bil transfer 200kB/s
samo ob uporabi te linux boot diskete. Zadeva je
istim kablom pod Win95 delovalo OK (850kB/s).
Torej po mojem se polarizacija med vstavljanjem
boot diskete ni zamenjala, se pravi ce se ni
zamenjala je ostala enaka kot prej, in ce je
ostala enaka kot prej, potem ni razloga da bi
transfer zaradi tega (ker se pac polarizacija
NI spremenila) zmanjsal za 4x !!!!

Zdaj sem pa ze malo razkurjen. Ljudje bozji
poglejte si malo ta thread in kaj čvekate...
Ze v drugem msg-ju sem povedal da je kabel
100% bug, error (oz. je to povedal Jure Koren)
in se naprej so leteli odgovori na to temo
v smislu 'verjetno so vse zice v kablu rdece,
kar ni priporocljivo' in podobni...

Bulllshit...

Ce ima kdo se kaj pametnega za povedat na
temo 'FTP transfer' naj se drzi te teme
in ne bluzi o tem kako ima njegova babica
sestavljen kabel ali recimo da je FTP transfer
na moji masini odvisen od tega ali nekdo
nekje v Botswani poganja pod X windowsi
color-xterm...

Pa lepo bi prosil, ce na ta msg ne padajo
odgovori ampak naj si vsak misli svoje...

Over and out...

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist