[ LUGOS ] Primerjava Linux-Win95 PPP (bilo: Linux PPP)

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Ned Dec 7 14:28:07 CET 1997

Iztok Heric wrote:
> Skoda je reinstalirati komplet... Mogoce bo res pomagalo, ce dobis kje
> kako novejso razlicico pppd-ja.
> Prej sem imel RH 4.0 distribucijo, in sem imel ISTE probleme, torej
> transfer mi v nobenem primeru ni tekel vec kot 2KB/s, medtem, ko pa
> mi je v winnt slo cez 3KB/s. Mucenje s pppd options ni pomagalo...
> Zdaj imam RH 4.2 in problemov ni vec. Mocno se mi zdi, da sem imel
> kernel skompajliran z izbrano opcijo (recimo menuconfig) "Optimize
> as router not host" v network nastavitvah - ali pa celo se kako
> drugo lame opcijo.

Optimize as router not host nima veze s PPP (drugic).

> Torej se zadnji poskus pred reinstalacijo/upgarde-om je ponovno
> prevajanje in namestitev kernela.
> Ni mus, da je kriv pppd, lahko je ze kar TCP/IP stack.

Verjetno bo kar cel kernel zanic.. ali pa kar vse verzije kernela..
Glej:
[andrejp na soda ~]$ ldd `which pppd`
        libc.so.5 => /lib/libc.so.5 (0x40004000)
[andrejp na soda ~]$ ldconfig -v | grep libc.so
        libc.so.6 => libc-2.0.5.so
        libc.so.5 => libc.so.5.4.33
        libc.so.4 => libc.so.4.7.2

Iz zgornjega je razvidno, da pppd od deljenih knjiznic uporablja le
libc, verzija libc, ki jo uporablja pppd, pa je na mojem sistemu
5.4.33. Katero verzijo libc uporabljas ti? Libc je poleg kernela
najpomembnejsa komponenta sistema saj jo uporabljajo prakticno vsi
deljeno linkani programi. Poskusi s kako drugo verzijo libc (vendar
bodi pri tem previden, saj se ti zna zgoditi, da ti bodo nekateri
programi nehali delovati!) Poslji se svojo konfiguracijsko datoteko
kernela, ker to obicajno pomaga pri resevanju tezav.

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist