[ LUGOS ] Primerjava Linux-Win95 PPP (bilo: Linux PPP)

Iztok Heric Iztok na creativ.si
Sob Dec 6 15:30:49 CET 1997

Blaz Podrzaj wrote:
>Any idea? Mogoce Asyncmap/Escape?!?! Ker mi drugace preostane samo se ena
>in to
>najbolj radikalna resitev in to je rekompajlanje pppd-ja ali celo
>reinstalacija
>kompletnega Linux-a...
>lp,
>BlaYO
Hi!

Skoda je reinstalirati komplet... Mogoce bo res pomagalo, ce dobis kje
kako novejso razlicico pppd-ja.
Prej sem imel RH 4.0 distribucijo, in sem imel ISTE probleme, torej
transfer mi v nobenem primeru ni tekel vec kot 2KB/s, medtem, ko pa
mi je v winnt slo cez 3KB/s. Mucenje s pppd options ni pomagalo...
Zdaj imam RH 4.2 in problemov ni vec. Mocno se mi zdi, da sem imel
kernel skompajliran z izbrano opcijo (recimo menuconfig) "Optimize
as router not host" v network nastavitvah - ali pa celo se kako
drugo lame opcijo.
Torej se zadnji poskus pred reinstalacijo/upgarde-om je ponovno
prevajanje in namestitev kernela.
Ni mus, da je kriv pppd, lahko je ze kar TCP/IP stack.

Iztok Heric <Iztok na creativ.si>

Hiroshima '45  Chernobyl '86  Windows '95

Dodatne informacije o seznamu Starilist