[ LUGOS ] Internal Compiler Error

Ales Casar casar na uni-mb.si
Ned Dec 14 18:51:30 CET 1997

On Wed, 10 Dec 1997, Jernej Kovse wrote:

> Je kdo kdaj pri kompajliranju (g++) ze kdaj dobil podoben error:
>
> p.cxx:214: Internal compiler error.
> p.cxx:214: Please submit a full bug report to 'bug-g++ na prep.ai.mit.edu'.

Ja, jaz sem ze veckrat dobil tako zadevo. V veliki vecini primerov je to
pomenilo bug v compilerju, oz. kaksni sistemski knjiznici ali pa HW
probleme (pokvarjen RAM, pregrevanje procesorja, pokvarjen disk,...).

Sicer sem pa dozivel tudi ze bolj cudne stvari. Recimo:
 - Prevedes modul in ne dela prav. Ga prevedes s podporo za debugger, da
   bi stvar raziskal, in vse dela prav. No, to je tako klasika, kjer zadaj
   navadno tici uporaba neinicializiranih spremenljivk ali kaj podobnega.
 - Prevedes modul in ne dela prav. Ga hoces prevesti s podporo za debugger
   in ne gre, ker je vedno kaksen "internal error".
 - Obratno kot prejsnja tocka in moras vedno s sabo vlaciti tisto podporo
   za debugger.
 - Razlicno delovanje ob razlicnih stopnjah optimizacije.
 - [se poslastica:] Prevedes vec modulov in vsi se brezhibno prevedejo.
   Linker pa enega od njih za nic na svetu noce zlinkati, ker po njegovem
   to ni objektni modul... [S tem se nas je svoj cas ukvarjalo vec ljudi
   vec dni, pomagal pa je na koncu samo "workaround" z drugace
   sestavljenim programom.]
 - ...

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist