[ LUGOS ] Kje je disk?

Ales Casar casar na uni-mb.si
Ned Dec 14 18:15:35 CET 1997

On Wed, 10 Dec 1997, Tomaz Ocepek wrote:

> hmm koker jest vem linux ne gleda na nastavitve biosa... zarad njega mas
> lohka v bisou nastimanih 100 flopertarjev pa se ne vem kwa, ampak bo on
> sam ugotovu kok jih res imas... tako da... nima bios blage veze z linuxom

Obstaja ena faza v zacetku ob bootanju, ko se BIOS uposteva. In takrat te
nastavitve lahko vplivajo na to ali se ti bo Linux sploh (pravilno)
zbootal ali ne. Kasneje pa mislim, da res vec niso pomembne. Ampak kolikor
sem razumel, so problemi prav pri bootanju.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist