[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Dec 7 10:48:02 CET 1997

Howdy!

> Z bratrancem sva  po lokalni mrezi z ene masine na drugo ftp-jala okoli
> 300 MB podatkov. Iz meni neznanih razlogov se je FTP transfer gibal med
> 210 in 230 kB/s (moral bi se med 800 ter 850kB/s).
>
> V tem primeru je bil FTP server Linux Pentium 133 16MB RAM, FTP client pa
> 486/66? 8 MB RAM (prikljucen je bil disk s fat32 particijo, zadeva pa je
> bila zagnana z Linux boot/root disketo na kateri je bilo vse potrebno za
> izvedbo te operacije).
>
> A ima kdo kaksno idejo zakaj je bil transfer 4x pocasnejsi kot bi moral
> [...]

Hitrost FS-ja lahko izkljucis tako, da je 'local file' kar /dev/null.
Potem se ti pozna samo se pocasnost diska na serverju (ki ga pa izlocis
tako, da naredis 'get' oz 'put' dvakrat zaporedoma. Drugic bi morala biti
cela datoteka v diska cachu).

Cisto mozno je, da je masina na drugi strani prepocasna, da bi zmogla ves
promet po mrezi. Ceprav ... imam dostop do ene masine (486DX4-100, 16Mb
RAMa, mrezna kartica 3c509), ki zmore celo hitrost (~950kBps). Precej je
odvisno od samih mreznih kartic (kaksni el-cheapo NE2000 kloni znajo biti
precej pocasni), pa tudi od driverjev. V drugi masini, do katere imam
dostop, je PCI 3c905 (100baseTX) kartica. Vcasih je bil driver precej
nezanesljiv in sem imel prav zanikrn transfer rate (na 100baseTX je bila
hitrost ftp-ja priblizno 200kBps!!!), z novimi driverji pa je stvar
bistveno boljsa (transfer rate v obe smeri je priblizno 5MBps).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist