[ LUGOS ] Primerjava Linux-Win95 PPP (bilo: Linux PPP)

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Dec 7 10:41:28 CET 1997

Howdy!

> No nekako sem potem dodal asyncmap 0 v /etc/ppp/options in zadeva
> ocitno laufa hitreje kot prej (samo ni mi jasno zakaj, saj je asyncmap 0
> default opcija). V glavnem nic mi ni jasno. Sedaj imam razmerje RX/TX
> mogoce 1.5/1, samo po mojem tx bloki niso enako veliki kot rx, namrec
> po pppstats statistiki zgleda vse v redu (recimo 10MB_IN/0.5MB_OUT).
> Enostavno mi sedaj ni jasno kaj meri statistika pod ifconfigom?!?!

Jah, ifconfig ti pove samo stevilo prenesenih paketov. AMPAK paketi niso
vedno enako veliki. MTU pomeni samo najvecjo velikost paketka. Torej je
lahko paketek velik tudi samo 1 byte ce je tako ustrezno. Si predstavljas,
kako bi slo interaktivno delo preko PPP zveze, ce bi IP layer vedno cakal
na 1500 znakov, preden bi jih poslal?

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist