[ LUGOS ] cp1250 > latin-2

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Dec 29 22:42:04 CET 1997

Howdy!

On Mon, 29 Dec 1997, Primoz Peterlin wrote:

> On Mon, 29 Dec 1997, Borut Mrak wrote:
>=20

[ snip ]

> 1) X Font Server, ki pride zraven z X11, ne zna uporabljati pisav tipa
=2E..
> 2) Cel kup nemarnih spletnih administratorjev ime svoje strani kodirane p=
=2E..
> 3) Recimo, da je =B9lo do sem gladko... Prevedli smo xfstt, Navigator
> je pravilno ugotovil, da je kodiranje tkim. "windows-1250". Naprej pa ne
> znam ve=E8. Tole sicer poka=BEe, da Navigator "ve" za obstoj CP1250,

Hmmm ... zdi se mi, da bi za silo slo uporabiti moznost upoorabnisko
definiranega fonta. V Options->Document Encoding izberemo 'User Defined'.
Kaj konkretno pa je ta 'User defined' pa lahko nastavimo v
Options->General preferences->Fonts.

Ne vem, ce stvar res dela, nimam instaliranega font serverja, ki bi znal
delati s TTF. Ampak si ga bom ob priliki instaliral.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist