[ LUGOS ] cp1250 > latin-2

Iztok Heric Iztok na creativ.si
Pon Dec 29 18:19:05 CET 1997

Borut Mrak <borutm na bigfoot.com> wrote:

>Lepo pozdravljeni!
>Zanima me, ce se da kako prevesti strani napisame v cp1250 v latin-2 oz.
>Netscape nekako prepricati, da kljukaste znake pravilno prikaze.
>A bi se dalo za to uporabite ttf fonte iz windblowsow?
>Tisto prevajanje bi moralo biti on-the-fly, tako nekako, kot to pocne
>Netscape v W95 iz Latin-2 v cp1250.

Da bo Netscape znal pravilno prikazati dokument v ISO-8859-2 kodni
tabeli (ali ISO-Latin II) je potrebno ustrezno narediti se mime
tip na http strezniku. Recimo datoteki .htmls se dodeli mime tip
text/html; charset=iso-8859-2
Potem se vse iso-8859-2 datoteke shranijo pod to koncnico.

Drug nacin pa je, da se v HEAD html datotek da naslednji tag:
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-2">

Lahko pa se naredi tudi mime tip za CP1250 (mogoce bodo potem tudi
brovserji za UN*X-e vedeli pavilno prikazati cp1250).
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1250">
ali na http strezniku:
.htmls se dodeli text/html; charset=windows-1250

Iztok Heric <Iztok na creativ.si>

Hiroshima '45  Tshernobyl '86  Windows '95

Dodatne informacije o seznamu Starilist