[ LUGOS ] chat

Borut Mrak BorutM na bigfoot.com
Ned Dec 21 11:13:49 CET 1997

Zivjo!

Vceraj mi je (koncno) uspelo, da sem nekako zalaufal PPP
prek ARNES-a. V PPP-howtoju pise, da bi stvar morala
laufati tudi s chatom, vendar mi to nekako ne uspeva.
Zaenkrat si moram se pomagati z Minicom-om, nato
ctrl-A,Q, ppp-on (rahlo modificiran) in zadeva laufa.

v ppp-on skripti je napisamo

exec /usr/sbin/pppd debug lock modem crtscts login /dev/ttyS1 115200 \
 asyncmap 20A0000 escape FF kdebug 0 \
 noipdefault netmask $NETMASK defaultroute connect /etc/ppp/ppp-on-dialer

v tej pa

exec chat -v						\
 TIMEOUT		3				\
 ABORT		'\nBUSY\r'			\
 ABORT		'\nNO ANSWER\r'			\
 ABORT		'\nRINGING\r\n\r\nRINGING\r'	\
 ''		\rAT				\
 'OK-+++\c-OK'	ATH0				\
 TIMEOUT		30				\
 OK		ATDP$TELEPHONE			\
 CONNECT		''				\
 sername:	$ACCOUNT			\
 assword:	$PASSWORD

Vse spremenljivke so *pravilno* dolocene v ppp-on.

problem je, da chat dvigne modem, a ga brez cesarkoli
cez par sekund spusti. ??? Zakaj ???

TIA,

Borut Mrak
Student of chemistry