[ LUGOS ] coredump

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Dec 29 01:20:37 CET 1997

On Sun, 28 Dec 1997, Boris Benko wrote:
> Pa se strinjam, da so situacije, ko ne mores (vsaj dokler ne ves, kaj je
> problem) z gdbjem slediti programu.
... snip snip ...
> dolocenih stanj programa, ki so mi nekaj povedala. Pri signalih so

Tako sem tudi do zdaj delal... :) Samo rata malo nepregledno... Sploh pa
sedaj, ko se mi je program ene parkrat tko brez razloga sesul, v core
dumpu je pa vse kar dobim ene par vprasajev in da je bil crash v libc oz
kakem drugem libu... Vse kaze na nek zelo lep in ucinkovit memory
overrun/underrun, ki ga bo treba prej ali slej najt... :)

> dolocenih problemi s portabilnostjo, ampak o tem ne bi.

Hm, true.. :) Ampak zaenkrat jaz ne mislim portat zadev :)

> Hope this helps.

Well, kindof... Sem dobil idejo, da bom pred in za vsak malloc/calloc
naredil kak 'dump' :) Uf, tega je na tone... :(

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist