[ LUGOS ] coredump

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Ned Dec 28 21:04:14 CET 1997

David Klasinc wrote:

>  Mnjah, bom ze nekaj nastudiral... :) runtime debugging z gdb ne pride v
> postev, ker je to malo tesko poceti, ko je recimo 30 userjev na MUDu :)

Pa se strinjam, da so situacije, ko ne mores (vsaj dokler ne ves, kaj je
problem) z gdbjem slediti programu.
Jaz sem si v teh primerih pomagal tako, da sem bodisi v syslog ali z printf
pisal ven dolocene spremenljivke, oziroma
stanja programa, ki sem jim sledil.

Ta debuging lahko das recimo na switch -d (pa ti program vedno pise detajle
v syslog, kar je uporabno tudi
za pozneje).

Drugo, cesar pa sem se posluzeval je, da je program reagiral na signal, ter
naredil en dump (pa ne core dump)
dolocenih stanj programa, ki so mi nekaj povedala. Pri signalih so
dolocenih problemi s portabilnostjo, ampak o tem ne bi.

Hope this helps.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676