[ LUGOS ] Router.

Matjaz Godec gody na elgo.si
Ned Avg 17 10:36:18 CEST 1997

On Sun, 17 Aug 1997, David Klasinc wrote:

>  Jaz pa nisem cisto preprican, da bo delovalo.. S katerimi IP stevilkami
> bojo sle pa vse ostale mashine ven? *scratch* Lokalno je najboljse
> uporabljat nekaj kot je 10.x.x.x ali pa 192.168.x.x. S takimi IPjipane
> mores it ven, IP forwarding gor ali dol... Same for static IP...
>
>  Tukaj pride v postev edino IP Masquerading, ki ti vse skupaj 'prepakira
> in zapakira' in routa promet po lokalni mrezi...

Seveda, Maquerading je tisti magic word. Ampak v 2.0.x seriji je to ze
nekako samoumevno.

>  Kar se pa tice staticne IP addresse, je pa to samo ena fajn zadeva, ki ni
> nujna, je pa lepo ce jo imas... :)

Ja kar probaj:
Vzpostavi link.
Zacni download nekaj MB fileka.
Porusi ppp povezavo.
Vzpostavi ppp povezavo.

Ce nimas res srece, da ti je Terminal Server dodelil isti IP je zadeva vec
ali manj prekinjena in dl lahko zacnes na novo.

	lp
		gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist