[ LUGOS ] Router.

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Avg 17 08:15:02 CEST 1997

Banzai!

*blink* Konec dopusta...
Anyway...

> Ja, ampak v tem primeru je iz tehnicnih razlogov in TCP/IP narave fino, ce
> imas pri providerju staticno IP stevilko.

*blink* *blink*

 Jaz pa nisem cisto preprican, da bo delovalo.. S katerimi IP stevilkami
bojo sle pa vse ostale mashine ven? *scratch* Lokalno je najboljse
uporabljat nekaj kot je 10.x.x.x ali pa 192.168.x.x. S takimi IPjipane
mores it ven, IP forwarding gor ali dol... Same for static IP...

 Tukaj pride v postev edino IP Masquerading, ki ti vse skupaj 'prepakira
in zapakira' in routa promet po lokalni mrezi...

 Kar se pa tice staticne IP addresse, je pa to samo ena fajn zadeva, ki ni
nujna, je pa lepo ce jo imas... :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist