[ LUGOS ] Napake na mrezi.

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pet Avg 22 21:29:26 CEST 1997

On Wed, 20 Aug 1997, Edi Suc wrote:

> [...]
Za testiranje speeda na mrezi je zelo primeren ttcp programcek. Pri IDE
sistemih se pri kopiranju pozna zaganjanje diska in podobno. ttcp pa dela
vse iz RAMa in da nekako bolj neodvisne rezultate. Sam sem sprobal
kombinacije 3c509 (ISA) in Compex NE2000 klon (PCI) v razlicnih masinah.
Prenos pride do nekje 1.1Mb/s (od 975K do 1138K). Ostali del mreze je med
testiranjem tiho.

> [...]
> 2kB/s (100x manj). Tj. ni problemov s kabli ali kaj podobnega. Je le
> problem znotraj masine. Pa se nekaj sem v tem trenutku dognal. Bom kar
> opisal kaj sem pocel.
> Telnetam se na to 386ko z dvema karticama. Pozenem ftp. Najprej ftpjam en
> velik snicl s serverja na mrezi ki je na 3Com kartici (server=pentium) in
> mi kaze 2kB/s. Pol pa se podobno s serverja na mrezi prek NE2000 klona
> (server=486) pa mi kaze 160kB/s. Tj????? Mislim da ga kartia zafrkava (in
> to 3Com za 15kTOL$ ne pa NE2000 za 4kTOL$).

Izgleda, da imas probleme s konfiguracijo IO ali IRQ ali pa celo s TCP/IP
!?. 386ka ne bi smela imeti problemov z ethernetom. Sicer nimam ravno 386
ampak 486/33 nima nobenih problemov.

> ?? kaj pa vem ?

		lp
			gody
Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist