[ LUGOS ] Napake na mrezi.

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Avg 20 15:40:08 CEST 1997

Howdy!

On Wed, 20 Aug 1997, David Klasinc wrote:

> Hmmm indeed.. :) Moje izkusnje s temi karticami, so nekako take, da 3c509
> laufa tam nekje do 800-900 kB/s, kar je nekako njavec kar sem videl...
> Tole velja za 406 DX/4 100 in vse kar je vec... za 386 si ne upam trditi
> da bi to slo.. Kar se pa NE2000 klonov tice, sem pa videl ze take, ki so
> delali tudi to 700 kB/s, kar je tudi kar precej, za eno tako no name
> kartico.. :)

Jaz sem te 3c509 videl delat s hitrostmi tam okoli 950kb/sek.

> ... snip snip ...
>
>  Kaj pa kablovje? Mogoce dolzina kablov? Ce so kabli predolgi, potem se
> dogajajo cudne stvari in paketi kar ostajajo nekje vmes...
>  Ali pa zunanji vplivi? (Podgane grizejo kable? *grin*) Hm, ne resno... :)

Nic zunanjih vplivov. Samo nov driver. Sicer pa je kabel UTP5 dolzine
priblizno 4 metre pripet direktno na switch CiscoPro. Aja, pa ce je bil
prenos z masin na 10Mbit mrezi, potem ni bilo nobenih napak pri prenosu.
Tudi pri dveh simultanih (na dveh 10Mbit vejah med seboj switchanih, tako
da je na vsaki tekel prenos ~1Mb/sek) je dosegal maksimalno hitrost
prenosa in ni bilo napak. Samo direktno pri 100Mb prenosu se mu je vse
sesuvalo.

Kot receno, z novim driverjem (nobene HW spremembe) je vse OK.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist