[ LUGOS ] Nekaj vprasanj (subneti, cisco-digital, 3com 3c59x)

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sob Avg 30 13:20:05 CEST 1997

On Sat, 30 Aug 1997, Alen Salamun wrote:

> Hi!
>
> No nekaj vprasanj se mi je do sedaj nabralo pa me zanima ce ve kdo kaj o tem:
>
> 1) Zakaj na cisco routerju ne mores uporabljati prvi in zadnji subnet???
> Npr: netmask 255.255.255.224 (cela C klasa) ti ne pusti 0-32 pa 224-255
> uporabljat??? Nikjer v Subnet HOWTO tega nisem zasledil. Baje je to samo cisco
> fora...No saj nimam ciscota samo vprasam...

Za to ima eno opcijo. Neki zerosubnet ali nekaj takega.

> 2) Imam povezavo Digital RouteAbout EW na cisco mislim da serije 2500 pa se
> nikakor ne zemnita preko PPP-ja (HDLC-ja nimam ker mam na DEC samo IP
> software). Vidita se, menita se dobivam pa na digitalo IN samo Conf Rejected
> noter od ciscota...Mogoce se je komu to ze zgodilo...Sem probal ze vse zivo
> spremenit na digitalu (cisco ni na moji strani...).

Nekompatibilnost med PPP implementacijami ni redek pojav, se posebej ne
pri CISCOtu. Glede na velikost verjetno Cisco Systems pac menijo, naj se
vsi prilagodijo njim ali pa zivijo s Cisco bugi za vedno.

> 3) 3c59x kartica mi nikakor ne dela v linux-u. No prepozna jo pa instalira
> driverje samo pol ne dela...Kaksne izkusnje???

Probaj novejse driverje z Donaldove domace strani.

		lp
			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist