[ LUGOS ] Nekaj vprasanj (subneti, cisco-digital, 3com 3c59x)

Edi Suc edis na radiostudent.si
Sob Avg 30 13:19:38 CEST 1997

On Sat, 30 Aug 1997, Alen Salamun wrote:

> No nekaj vprasanj se mi je do sedaj nabralo pa me zanima ce ve kdo kaj o tem:
>
> 1) Zakaj na cisco routerju ne mores uporabljati prvi in zadnji subnet???
> Npr: netmask 255.255.255.224 (cela C klasa) ti ne pusti 0-32 pa 224-255
> uporabljat??? Nikjer v Subnet HOWTO tega nisem zasledil. Baje je to samo cisco
> fora...No saj nimam ciscota samo vprasam...
Mi tukaj na Radu student imamo 128 IPjev za nas (0-127). Sicer imamo samo
dva subneta (zaenkrat) 0-63 in 64-127. Ko pa sem se dogovarjal z Arnesom
za razdelitev na vec subnetov (4) in na katere IPje bi postavili obstojece
racunalnike mi je clovek sam predlagal IPje ki so in iz prvega in iz
zadnjega subneta. Torej ni stvar cisto tako, kot pravis.

lp,
Edi SUC

PS: ja, router je cisco.
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si