[ LUGOS ] Napake na mrezi.

Edi Suc edis na radiostudent.si
Sre Avg 20 15:58:47 CEST 1997

On Wed, 20 Aug 1997, David Klasinc wrote:

> Hmmm indeed.. :) Moje izkusnje s temi karticami, so nekako take, da 3c509
> laufa tam nekje do 800-900 kB/s, kar je nekako njavec kar sem videl...
> Tole velja za 406 DX/4 100 in vse kar je vec... za 386 si ne upam trditi
> da bi to slo.. Kar se pa NE2000 klonov tice, sem pa videl ze take, ki so
> delali tudi to 700 kB/s, kar je tudi kar precej, za eno tako no name
> kartico.. :)

Hja. Stvar je taka. Na zacetku ko sem testiral stvar je bila na lokalno
mrezo priklopljena le 3Com kartica prek coax-a. Ostali racunalniki tankajo
dol s serverja prek iste mreze s hitrostmi nad 100kB/s, tale pa LE s cca.
2kB/s (100x manj). Tj. ni problemov s kabli ali kaj podobnega. Je le
problem znotraj masine. Pa se nekaj sem v tem trenutku dognal. Bom kar
opisal kaj sem pocel.
Telnetam se na to 386ko z dvema karticama. Pozenem ftp. Najprej ftpjam en
velik snicl s serverja na mrezi ki je na 3Com kartici (server=pentium) in
mi kaze 2kB/s. Pol pa se podobno s serverja na mrezi prek NE2000 klona
(server=486) pa mi kaze 160kB/s. Tj????? Mislim da ga kartia zafrkava (in
to 3Com za 15kTOL$ ne pa NE2000 za 4kTOL$).

>  Kaj pa kablovje? Mogoce dolzina kablov? Ce so kabli predolgi, potem se
> dogajajo cudne stvari in paketi kar ostajajo nekje vmes...
>  Ali pa zunanji vplivi? (Podgane grizejo kable? *grin*) Hm, ne resno... :)
> Imel sem primer, ko je bil en mrezni kabel malo prepleten z napajalnim
> kablom enega heavy-duty printerja, ki potrebuje nevem kako napetsot in
> n-fazni tok za delovanje... Dizaster, bi rekli nekateri.. :))
>  Mogoce tudi narobe narejen UTP kabel.. :)
Gornji problemi (vsaj tisti ki si jih napisal) odpadejo.

> *AGREE* :)
?? kaj pa vem ?

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si