[ LUGOS ] Napake na mrezi.

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Avg 20 15:08:42 CEST 1997

On Wed, 20 Aug 1997, Metod Kozelj wrote:

> Hmmm ... nisem cisto preprican da ena taka 386-tka zmore prebaviti promet
> po 10Mbit mrezi pri celi hitrosti. Za 3c509 sem preprican da zmore (vsaj
Hmmm indeed.. :) Moje izkusnje s temi karticami, so nekako take, da 3c509
laufa tam nekje do 800-900 kB/s, kar je nekako njavec kar sem videl...
Tole velja za 406 DX/4 100 in vse kar je vec... za 386 si ne upam trditi
da bi to slo.. Kar se pa NE2000 klonov tice, sem pa videl ze take, ki so
delali tudi to 700 kB/s, kar je tudi kar precej, za eno tako no name
kartico.. :)

> na raznih 486DX4/100 in P133 zmore). Ce pa sprejemni racunalnik izpusti
> kaksen paketek (kar ti v /proc/dev/netstat lepo pise), potem se hitrost
> drasticno zmanjsa ker mora oddajni racunalnik narediti re-transmit.
... snip snip ...
> dobim hitrost v obeh smereh priblizno 5M/sek. Aja, ze prej je kartica
> sprejemala pri polni hitrosti, ce je bila druga masina na 10M mrezi.

 Kaj pa kablovje? Mogoce dolzina kablov? Ce so kabli predolgi, potem se
dogajajo cudne stvari in paketi kar ostajajo nekje vmes...
 Ali pa zunanji vplivi? (Podgane grizejo kable? *grin*) Hm, ne resno... :)
Imel sem primer, ko je bil en mrezni kabel malo prepleten z napajalnim
kablom enega heavy-duty printerja, ki potrebuje nevem kako napetsot in
n-fazni tok za delovanje... Dizaster, bi rekli nekateri.. :))
 Mogoce tudi narobe narejen UTP kabel.. :)

 Ok, dosti je.. pocasi se priblizujem 1001 problemu.. ;>

> Ampak za driver za 3c509 bi jaz rekel, da je zelo stabilen in jaz bi
> tezavo iskal najprej kje drugje.
*AGREE* :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist