[ LUGOS ] [OFFTOPIC!!] Netscape

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Avg 20 15:17:52 CEST 1997

> In ko smo ze pri tem, se nekaj. A ima kdo kaksno idejo, kako Netscape
> prepricati, da sam od sebe NIKOLI ne bo naloadal (ali reloadal)
> kakrsnekoli strani, ampak bo to storil izkljucno na klik z misko ali
> pritisk s tipko?

 A to naredi kdaj sam od sebe? ;) Meni nikoli... Vedno klikam ko zmesan...
vcasih ko kaj berem, bi blo fajn da bi mi sam next klikal.. ;>

 OK, resno... Ce ima page autorefresh ali kako se mu ze rece, potem,
mislim da mu ne mores nic... Vsaj v 3.x verzijah netscape-a nisem opazil
nic takega, kjer bi to lahko izklopil... Skoda... Meni se zdi to skrajno
neumno in v vecini primerov neuporabno... *shrug*

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist