[ LUGOS ] [OFFTOPIC!!] Netscape

Ales Casar Casar na uni-mb.si
Sre Avg 20 13:17:16 CEST 1997

On Mon, 18 Aug 1997, Jernej Kovse wrote:

> Zanima me, ce lahko Netcape kakorkoli prepricam, da bi
> imel en frame neprestano odprt, vse kar bi nalagal, pa
> bi nalagal v drug frame. Mogoce kdo ve, ce je to mogoce
> v --shit-- Explorerju --shit--.

Imas pa cudne potrebe. Meni bi se zdelo neprimerno bolj uporabno Netscape
prepricati, da bi vsak na navo odprti link nalozil v celoti in ne puscal
nobenih starih framov. Najbolje pa bi seveda bilo frame v celoti ukiniti.

In ko smo ze pri tem, se nekaj. A ima kdo kaksno idejo, kako Netscape
prepricati, da sam od sebe NIKOLI ne bo naloadal (ali reloadal)
kakrsnekoli strani, ampak bo to storil izkljucno na klik z misko ali
pritisk s tipko?

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist