[ LUGOS ] X knjiznica

Ferenc Kiraly feri na fiz.uni-lj.si
Pet Avg 29 13:49:58 CEST 1997

> TCL-TK je pocasen. Jaz bi rad nekaj, v cemer bi lahko napisal tudi
> kaksno igrico.

Nisi povedal takoj na zacetku, da hoces pisati igrico. V tem primeru je res
boljse
pljuniti v roke in delati v C++, ali se boljse, v C, ce te zares zanima
hitrost. Tudi
C++ ne blesti ravno v pretirani hitrosti. Sploh ce primerjas s C-jem.

Kar se pa tice Tcl\Tk (ce ne pises igrice ali pa programe s kasni izjemno
divljo
animacijo) je dovolj hiter za vsakrsen user interface. Vse kriticne dele se da
napisati
v C-ju v obliki ene ali vec sharanih knjiznic. Poleg tega pa je novi Tcl/Tk
verzija 8.0
v nekaterih primerih do 20 krat hitrejsi od prejsnjih verzij. Imam program, ki
je zivi
dokaz za to. (Mkx, se spomnis spirale?).

> C++ bolje podpira objektno programiranje (za C ne vem ce sploh ga), zato
> C++

C++ _je_ objektni C. Seveda, C nima objektov. Zato so pa sploh naredili C++.

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist