[ LUGOS ] X knjiznica

Igor Zaverski igor.zaverski na izum.si
Pet Avg 29 13:27:23 CEST 1997

Gasper Fele wrote:

> TCL-TK je pocasen. Jaz bi rad nekaj, v cemer bi lahko napisal tudi
> kaksno igrico.
> C++ bolje podpira objektno programiranje (za C ne vem ce sploh ga), zato
> C++

Oglej si malo KDE na http://www.kde.org/, kjer razvijajo novi desktop za
Linux.
Stvar temelji na Qt, ki ga lahko uporabljas v C++. Obstaja tudi "Style
Guide" tako da lahko KDE aplikacijo elegantno integriras v KDE desktop.
  Poglej si malo tale Qt (http://www.troll.no/). Stvar ima po novem tudi
podporo za OpenGL - standard za 3D grafiko, kar bos pri COOL igricah
rabil. Nekaj je bilo o Qt ze napisanega v enem od lanskih Linux
Journalov. Mislim, da je bil naslov stevilke "Linux goes 3D" (nisem
cisto siguren, ce je ta naslov).

Sicer pa, KDE je FREE zamenjava za CDE (Common Desktop Environment), ki
je novi standardni graficni vmesnik za vse UNIX-e. Temelji na Motif-u in
je za mene najboljsi desktop na svetu. Po tem kar se da razbrati iz KDE
domace strani, bo stvar zelo kmalu zazivela v realnosti (obstajajo
instalacijski paketi za Debian, za RH itd.).

         L.P.
              IgorZ
              E-Mail: igor.zaverski na izum.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist