[ LUGOS ] Se tole... named related

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Pet Avg 29 00:30:28 CEST 1997

On Thu, 28 Aug 1997, Jernej Horvat wrote:

> Na OS/2 mi je bind/2 zrl PRECEJ CPU casa. :-(
> Ce named res nujno ne rabis ga izklopi.

Zal je masina primarni server in bi si to tezko privoscil :)

> V BOG (BInd Online Guide) je opisanih par komand, ki lahko pomagajo k
> manjsi obremenjenosti:
>
> limit <name> <value>
>
> npr.
> limit transfers-in 10
> limit transfers-per-ns 2
> limimt datasize ....
> itd.

> Morda takrat ko hoce osveziti svojo listo hostov. ?

Mislim da ne... Do sedaj sem ugotovil da pomaga "ndc restart".
Samo ko se pozene iz rc.inet2 doseze kaksen processor load,
sicer pa dela kulturno. V rc.inet2 je edina razlika v tem,
da je podan cel path, ne samo "named".

lp,

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist