[ LUGOS ] Se tole... named related

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Pet Avg 29 01:04:59 CEST 1997

> Date:          Thu, 28 Aug 1997 17:27:32 +0200 (MET DST)
> From:          Jure Koren <idiot na gimp.ml.org>
> To:            lugos-list na lugos.si
> Subject:       [ LUGOS ] Se tole... named related

> Zakaj named povzroca load 0.70 na masini?

Na OS/2 mi je bind/2 zrl PRECEJ CPU casa. :-(
Ce named res nujno ne rabis ga izklopi.

V BOG (BInd Online Guide) je opisanih par komand, ki lahko pomagajo k
manjsi obremenjenosti:

limit <name> <value>

npr.
limit transfers-in 10
limit transfers-per-ns 2
limimt datasize ....
itd.

> Zacne kaksne pol ure po  tistem ko masino bootas.

Morda takrat ko hoce osveziti svojo listo hostov. ?

                                            Jernej Horvat

...Line noise provided by Telekom Slovenija - a remarkable bunch of idiots.
               > All the standard disclaimers apply. <

Dodatne informacije o seznamu Starilist